ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, February 22, 2010

.: kalau ia berita gembira, apakata sertai aku senyum selebar yang mungkin :.

mari semua..
senyum..dan senyum lagi..
lebar-lebar..senyum semua..
lupakan sekejap senyuman palsu plastik itu..
kita senyum sepuas-puasnya..

pelik bukan?
tak mengapa..(masih senyum)..
aku terasa gembira..
walaupun masih ada mood berduka..
tak mengapa..senyum lagi..:)

dia dan aku..dan pihak ketiga..
kini berdamai..mencipta keserasian..
berkongsi kisah suka duka..
pelik bukan? siapa kata madu itu pahit?
manislah! ye..madu sgt manis..
cuma kadang-kadang madu itu jadi racun paling bisa..
ah..biarkan..pandai makan pandailah cari ubatnya.

ingin sekali ukir senyuman..
dan tayangkan pada semua..
biar cemburu semuanya..
biar jatuh tersungkur kamu semua..
padan muka..
dan aku terus menyinar dengan senyuman bahagia..
mungkin..:)


p/s : jangan cuba cari pasal dgn aku..aku ingin terus senyum..izinkan aku.. oh ya! aku sudah kembalikan lagu dlm laman sesawang ini..khas utk semua..harap suka la yer..senyum..

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...