ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, October 06, 2010

| awek dan awek - perlu ke? |

tengah-tengah duk melayan perasaan dengar lagu, tetiba ada hencik singa laut mana entah mesej aku. 'bosan ah tak ada awek'. i was like hey man, like i care. aku hidup je tak ada awek. pelik. pelik. hello. it just a awek. bukan bini kau pun. bosan apenya kalau tak ada awek bai. lain la kalau kau layan awek kau macam bini, pegang sana pegang sini. oh. aku yakin kau tak begitu setelah terkenangkan raut wajah inesen dan spek mata bulat berbingkai hitam kau tu. aku yakin kau baik. macam aku.

hey man. come on. chill la. tanpa awek pon gua leh hidup la. sihat je beb. kau boleh lak bosan kan. get a life la bro.

ada kawan aku yg bosan bila ada awek. tu yg buat aku pelik tu. ada awek, bosan. tak ada awek pon bosan. lempang ngan sepak terajang nak tak? mengada-ngada. bagi aku, bila ada awek, dah tak leh feeling feeling usha awek cun lain. nak dating-dating ngan orang lain pon susah. tak kan asyik nak menipu je. aku baik dow. jujur dan lurus.

so buat kawan aku tu, get a life la bro. mungkin bukan jodoh kau sekarang. mungkin esok lusa kau ada la awek. just stay cool. eh eh dengar cite awek awek ni suka mamat cool taw. try ah!

aku lebih suka single. sebab aku nak kawan ngan ramai pempuan cantik. kau apa tawu?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...