ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, October 18, 2010

| saya dan awak |

[kredit abg google]

saya nak berada disisi awak.
tenangkan emosi awak.
sebab awak nampak sangat celaru.

saya nak berada disisi awak.
suapkan makanan kegemaran awak.
sebab awak selalu tak makan.

saya nak berada disisi awak.
dodoi awak sampai awak terlena.
sebab awak susah sangat nak lelapkan mata.

saya nak berada disisi awak.
nak pikul semua masalah awak.
supaya hidup awak aman sentiasa.

kalau boleh saya nak sentiasa berada disisi awak.
walau awak selalu tiada disisi saya.

walau apa pun yang jadi.
awak jangan sedih.
saya sentiasa ada untuk awak.
sentiasa.
walau awak seringkali lupa.
saya sentiasa ada.

******************************************

sesekali wat post jiwang karat camni pon best gak ye dak. barulah mamat jiwa. asyik ganas ganas jer. tak ade life lah.

cam cool je guna 'saya awak'. cam adik adik sangat. F**K lah! lantak~

notaAwak : saya rindu awak yg dulu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...