ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, October 06, 2010

| entry geli-geli je. boleh? |

hai u ols. u ols sihat tak? i okay je. sihat walafiat. u ols tawu tak, sejak dua menjak ni i bizi sangat taw. sampaikan i tak sempat nak bermanja-manja dgn cinta hati i taw. sentap. sekarang ni i tido pon tak bape nak lena sangat dah. asyik sibuk je. dunia oh dunia. u ols tawu x, entah kenapa i rasa pelik sangat sekarang nih. oh i guna ayat-ayat gedik rupanya. hihihihi..(senyum sambil letak tangan kat mulut). geli. seyes geli.

okay. aku dah start nak muntah.

sebenarnya banyak yg aku nak story nih. agak-agak sempat ke tak ek. hencik mata dah start lalok dah. kadang kadang juling, kadang kadang berpinar pinar. ni sumer test n assignment punya pasal. semalam aku gigih kau siapkan assignment. menari nari zapin aku duk dpn laptop menaip assignment. tup tap tup tap. ala ala pelajar cemerlang gitu. shit sangat. ni sume keje last minit punya pasal. entah camne aku leh lupe lak pagi esoknya ada test. shit. malam tu jugak aku pulun study. nasib baik cepat pickup. well, orang kalau dah terer, belajar sikit sikit pon dah okay kan. lantak. dan hasilnya, pukul 4.30 pagi baru tidor, pkul 7 dah siap nak pergi test. mata agak matching ngan mata beruang panda. nasib baik masih comel. dan test aku jawab dengan sangat cemerlang!

oh ya. aku terpilih jadi pengerusi untuk event pembentangan dalam kelas pentadbiran. terbaik wok. ala-ala pengacara American Idol la lebih kurang. agak agak ada nilai komersial tak aku nih.

dan malam. meeting bersama staf Galeri Usahawan Canselor. haha. padan muka korang kena marah dek Pengerusi. tu lah. sape suh malas-malas and lebih banyak main main? kan dah kena marah. tak pasal-pasal abg wan pon turut marah sama. ingat senang ke abg wan nak marah? abg wan baek taw.

oh ya. aku nak kongsi kisah beraya sakan aku. ada banyak gambar utk dikongsi dengan korang. tunggu ya. in progress.

notaHujungKaki : selamat kembali kakak-kakak senior dan abang-abang senior. seronok melihat wajah kegembiraan anda. tak sabar nak grad!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...