ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, October 14, 2010

| perempuan yg gagal bagi aku versi 2 |

dalam dunia ni ada pelbagai jenis wanita yg kadang-kadang membuatkan lelaki hot n spicy macam aku rasa meluat dan kalau boleh sepak terajang sekali pun cukup lah. aku pun sometimes anti jugak wanita camni. cam poyo je kan sebut wanita. cam skema sgt. okaylah kita guna pempuan je. wah! nampak ganas gitu. betina pon okay gak kan?! jom tengok jenis pempuan yg mungkin buat aku rasa nak jadi gay seumur hidup! ops statement~ lantak. nope. aku bukan gay. noktah!

Ego tinggi melangit. --->pempuan jenis camni memang mintak disepak-sepak. ego tu kan milik lelaki. dah tu nanti kalau kau ego gila-gila kau bajet lelaki nak ikut cakap korang la? hell no! pempuan jenis ni memang susah nk mintak maaf even dah terang lagi bersuluh dia yg salah. tapi dia nak jugak salahkan lelaki. yelah cik adik comey. kau je lah yg betul. silap haribulan kau yg aku tinggalkan. sedikit info untuk pempuan, perkataan maaf mampu buatkan hati panas lelaki cair meleleh-leleh. paham?

Queen Control --->pempuan yg suka mengawal ni biasanya jenis yang gedik-gedik sikit. jenis yg kononnya tersangat matang dan nak kawal pergerakan boypren dia. pergh! ingat boypren hang tu baby ke nak kawal-kawal. taw la kau panggil boypren kau tu 'baby'. very the gedik gitu. ye mengawal tu penting, takut boypren kau sangkut ntah nagn betina mana lak nanti kan. tp jangan over ye sayang?! kami as lelaki matang berasa sedikit rimas dengan sikap queen control anda.

Hot n Spicy --->ya! aku suka sangat tengok pempuan yg seksi n hot. bila jalan, punggung berhayun-hayun mantap gitu. pastu melenggang-lenggok. hoih! seronok la jugak mata memandang. tp sekadar pandang okay. bagi membuktikan aku lelaki normal lah katakan. it's like 'don't blame a man for being a man!'. tapi kalau nak buat awek, berfikir 18 belas ratus kali jugak aku. hish! memang lah nampak cool je bila ada awek hot. last-last aku sama jadi hot. pastu asyik bertenggek atas katil je ngn pempuan tu. apa nak jadi??? say no! pempuan seksi, maaf. aku tidak berminat menanggung dosa kau!

Permaisuri ambil tahta Raja --->pempuan jenis ni ialah pempuan yg suka memerintah. wah dia punya perintah. lebih dari lelaki. suh bukak pintu la, suh datang jemput la, suh watkan assignment la, suh basuh kain baju la. ni for sure jenis pemalas. kalau dah jenis pemalas, ada orang ke nak wat bini? kalau ada gak yg nak wat bini, konpom dua tiga bulan lagi dapat madu. padan muka.

so. tu dia pendapat aku. anda dibahagian mana?

pempuan oh pempuan. kalau nak cari lelaki baik, ubahlah diri anda. kalau nak lelaki yg setia, jangan la mencabar kelelakian kami. kalau kelelakian yg 'tu' tak apa! kami memang suka. oh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...