ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, September 04, 2010

| aku memang melampau |

stop. stop. okay aku tahu aku dah melampau kan. aku tahu aku sengaja nak tunjuk pandai. aku tahu aku buatkan hati korang koyak rabak. aku tahu korang kecewa + menyampah dengan aku. okay fine. aku terima. tapi apa yg aku leh buat? aku terpaksa. aku ada banyak sangat masa terluang. aku syak masa sekarang ni dah tak mencemburui aku. baguslah tu.

aku tak ada alasan atas apa yg dah berlaku. aku lost. kadang-kadang tak sedar tangan aku duk watper. bukan salah aku. aku pun manusia kan. janganla asyik menuding jari kat aku.

lagipun aku memang sengaja nak tunjuk yg aku terer guna photoshop

persembahkan.
header baru dari riez.studio creation!


aku bukan hape. saje je nak tunjuk skill photoshop sikit. aku suka header ni sebab simple. dan aku dah pun tukar nama blog. Budak Lelaki Sengal. sebab aku memang sengal kan. mengutuk mencarot tak hingat dunia. lantak~

notaHujungKaki : hebat. setengah jam je aku ambik masa nak siapkan header ni. kagum!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...