ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, September 03, 2010

| terkejut tahap gaban |

celik je mata aku terjerit-jerit. aaaaaa....kat mana aku nih???


oh. home sweet home rupanya. hohO~ aku dah sampai umah pastu terus bantai tidur sebab penat sangat sangat sangat. hah betapa penatnya aku kan. bangun bangun je baru la fikiran aku waras mengatakan aku berada di rumah. hooooraayy!!

eh eh eh jom aku story mory sikit meh. ni ada cerita tak bape sensasi sangat la kan. gini, kan konon-konon aku plan nak balik kampung lepas subuh kan. rujuk entry sebelum ni. tup tp pukul 10 pagi baru gerak dari kolej. hampess betul. janji melayu kan. lalala~ aku ni gigih tak tidur pas sahur takut tidur mati tak reti bangun. ceh! kalau tahu nak gerak lambat, aku tidur je sampai pukul 9 kan kan kan. haih~ nasib baik aku tak memandu dan leh tidur selena-lenanya dalam kereta tadi. gilalah. tak hingat dunia aku tidur. agak agak berdengkur ke tak aku pun tak tahu lah. lantak~

btw, thanx to borhan aka balat for the ride. syg kau lebih bro. semoga selamat sampai ke kampung halaman okay!

apa apa pun aku dah selamat sampai ke rumah tercinta bersama family ku. haih~ i miss my mom a lot!!! bau kari la. oh my mom tengah masak. yeayyyy!!

*aku pelik la. bila aku balik rumah je, mouse aku mesti rosak. satu kerja lak nak kena guna touchpad nih. tak suke!! ada racun tikus ke dalam rumah ni. pelik!

notaHujungKaki : sapa sudi layan mesej aku weekend ni, sila angkat henfon ya!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...