ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, September 22, 2010

| Hentikan gangguan ini |

aku ingat nak wat satu memorandum ah. then nak antar kat Jabatan Agama Islam. suh saman je pompuan-pompuan yg suka sangat pakai baju adik-adik diorang pastu nampak lubang pusat ngan alur-alur bontot sensitif siorang tu. tajuknya lebih kurang camni 'KASIHANI LELAKI. HENTIKAN GANGGUAN SEKSUAL.'

lantak.

"wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan yang beriman supaya melabuhkan (jilbab) pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (semasa mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yg bai-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu. dan (ingatlah) Allah itu Maha Pengampun dan Maha Mengasihani."
(surah Al-Ahzab : ayat 59)

ad-raba.jpg image by mapetm
ni bukan keje aku. aku baik.

skrg ni masalah sosial makin menjadi-jadi. pempuan mengandung anak luar nikah dh ramai. itu yg mengandung. yg tak mengandung? yg guna protection? we might never know kan. haih. apa puncanya? duk sibuk tayang sana tayang sini punya pasal la tu. laki-laki yg mata bola kranjang ni apatah lagi, sibuk memandang tak berkelip. aku? err...tak. aku baik. betul.

agaknya diorang ni pikir dengan dedahkan aurat diorang akan nampak lebih seksi, up to date, menarik, cun, dan paling penting meningkatkan keyakinan diri. keyakinan diri kepala kau. yg aku tahu meningkatkan nafsu kaum Adam ada la kot. pastu sibuk salahkan lelaki ni gatal, gila seks. hello. don't blame a man for being a man! dah yg kau tayang tu untuk sape tengok? untuk bakal laki kau? singkatnya pemikiran. selagi kau tak bergelar isteri kpd laki kau tu, aurat kau adalah haram utk dilihat okay! pas kahwin nnti kau nak tayang semua kat laki kau pun takper dah. lantak.

kata orang, aurat dan urat adalah dua benda yg berbeza. tapi bila lelaki ternampak aurat perempuan, urat lelaki di satu kawasan akan membengkak. entah. aku pun tak tahu betul ke tak.kehkehkeh.

aku bukan apa. kesian kat kaum yg sejantina dengan aku nih. asyik menanggung dosa je. puncanya kaum Hawa ni lah. sibuk menayang aksesori yg tak berapa nak power sgt tu ha. lain la kalau Pamela Anderson tu. berbaloi jugak. shit! dosa.

so, aku ingat lepas siap memorandum tu nanti. aku nak jelajah satu Malaysia la. nak mintak tandatangan semua lelaki yg ada. hebat tak? cam cool je kan idea. lantak.

HENTIKAN GANGGUAN SEKSUAL TERHADAP LELAKI.

notaHujungKaki : hujan lebat sudah berhenti. masa untuk keluar mencuci mata.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...