ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, September 02, 2010

| entry terkumpul |

.first.
aku nak wish SELAMAT HARI KEMERDEKAAN ke 53. well well well aku tak rasa aku dah lambat nak ucap kan. hope keamanan negara akan kekal selamanya. bagi yg sibuk-sibuk nak kondem sana sini tu, sudah-sudah la. biarkan Malaysia aman sentosa. sekian! eh eh. aku sayang Malaysia okay!

.second.
puasa dah tinggal beberapa hari je lagi. shopping complex dah mula sesak. jalan TAR dan mula penuh dengan manusia tak kira masa. masjid Jamek dah mula sesak. jalan KL dah jem sepanjang masa. rakyat jelata dah mula pulang ke kampung halaman termasuk rumet kesayangan aku. aku esok insyaAllah balik kampung. hohO~ so siapa-siapa yg belom shopping raya, silakan shopping sebelum terpaksa pakai baju tahun lepas. kang melopong baju dah sold out.

.third.
aku jeles rumet aku balik awal.

.fourth.
semalam gi shopping ngan kawan-kawan dan adik perempuan aku. last-last tinggal aku ngan adik aku je. kawan-kawan nak balik awal. haih~ lantak korang lah. aku nak sambung je shopping. hikhik. gila. raya tahun ni paling banyak duit aku habis. baju melayu sepasang lengkap sampin, baju t-shirt 5 helai, jeans 2 helai. haih~ cilake. dugaan betul. haih~ tu la aku benci kalau gi shopping raya. banyak duit habis.

.fifth.
rasa macam best je wat entry poin point camni kan. cam gempak je. kan. cam hebat je. haih~


notaHujungKaki : beg baju pun beli gak. cadang nak bawak balik kampung. gila gigih kan!

1 comment:

Anonymous said...

alah ko balik lewat shari je kot dari aku...haha.. eh wan jgn lupa bg makan ikan kita yang pakai kapsul putih tu ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...