ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, September 19, 2010

| kembali lagi - KC tercinta |

okay jom jom lupakan mood raya + melantak tak hingat saiz diri + beraya ke rumah kawan-kawan tanpa segan silu + tadah tangan mintak duit raya + ketupat lemang dodol. now terpaksa berhempas pulas memikirkan soal assignment yg bertimbun-timbun mintak dipandang sahaja diuruskan. terima kasih khas buat pensyarah yg bagi assignment byk2. sayang kamu ketat-ketat. aku syak pensyarah jeles kami cuti lama sangat kot. lantak.

sampai ke kolej jam 8 malam tadi. tapi aku tengok kolej aku nih macam sunyi je. hai tak kan penghuni kolej x balik agi kot. tak leh jadi nih. beraya sakan tak hingat. udah-udah le tu, bawak-bawak la balik ke kolej lak. gigih! eh eh. baru aku teringat. aku syak diorang ni sibuk membuta dalam bilik kot. konon-konon penat kan jalan jauh. ye la ade yg drive dari utara, dari selatan. ada yg berenang kat laut nak sampai UPM. mana tak penat. lantak~

perkara pertama aku tengok bila masuk bilik ialah rumet tercinta aku. shit! tak ada. kuar rupanya. then, anak ikan aku. oh! i miss them a lot. sihat walafiat anak ikan aku. yeay! suka3. jom lompat lompat katak. ewah!

jadi. marilah kita berkuliah esok pagi ya. semangat baru sempena raya nih. boleh?

notaHujungKaki : kuih raya tinggal serdak. matilah~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...