ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, September 14, 2010

| entry terkumpul yg konon-konon banyak |

okay raya hari kelima. baru dpt hapdet blog kesayangan nih. dush dush. berhabuk. shit sangat line kat kampung sangat teruk. hampes. iklan broadband bukan main lagi siap ada yg leh online dalam hutan ceruk mana ntah. semuanya hampes. hampessssss. hangin pun tak guna, dah memang masyarakat kita kan suka gebang je lebih tapi habuk pun tarak. now dah ada kat teratak bonda tercinta, line cun punya! leh hapdet blog sampai muntah kuih raya. lantak~

eh hello. kampung aku tu Pekan Bandar Diraja okay. gila betol line 3G pon tak ada. mundur sangat ke. haih~ pelik. pelik. pelik. camner la org kampung aku tu nak maju? eh eh aku dah maju okay. maju.

disebabkan lama tak hapdet blog kesayangan, maka terpaksa la buat entry terkumpul lagi. gilosss..

satu. selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir tenaga dan batin buat semua ex-PASTI (pusat asuhan taman islam) kemaman, ex-SKSG (smart ville school), ex-SMKG (smart ville high school), ex-sekolah memandu budi kawan, ex-KMJ (kolej matrikulasi johor), semua kenalan di UPM (universiti Putra Malaysia) dan semua penduduk kampung, kenalan-kenalan dunia maya, kenalan-kenalan dunia khayalan, kawan-kawan blogger, awek-awek, ex-ex awek, skandal-skandal dan semua yg mengenali diri ini.kehkehkeh. aku menyusun sepuluh jari kaki memohon ampun dan maaf andai ada tersilap bicara terkasar tingkah laku kat korang yer. duit raya tu jangan lupa pass kat aku sikit. okay cun!

dua. keganasan berlaku di kampung. rumah atuk aku diserang secara ganas oleh saudara mara ntah dari lubuk mana datangnya. entah-entah yg bukan sedara pon datang ngaku sedara. erk?! lantak~ gila halaman umah atuk aku dipenuhi kereta dah macam kedai jual kete terpakai. gila hebat. tiap-tiap tahun pun memang camtu. kami memang takleh tinggalkan umah bila time raya. tak dapat la nak jalan-jalan raya cam org lain tu ha. haih~

tiga. err err err..aku dapat duit raya. menunduk je aku terima duit raya. haih~ itu membuktikan aku memang nmpak muda dan masih layak terima duit raya. okay muktamad! banyak okay. dalam rm13. kihkihkih. 3 org tu yg bagi duit raya.

empat. oh lupa nak gitau. raya tahun ni tak buat sate. but then 2 hari terakhir puasa kami buat sate. utk makan kita-kita jer. hahaha. dua hari berturut-turut okeh! gila sate betol. empat ekor ayam lesap di cucuk lidi sate. lantak~

lima. ketupat 95 biji habis diserbu. giloss~

enam. eh eh dah abes dah. ingatkan byk sgt entry terkumpul kali nih. poyo betol.

notaHujungKaki : boleh tak nak framekan duit raya yg aku dapat tu? duit raya terakhir kot. tahun depan giliran aku lak yg bagi duit raya. insyaAllah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...