ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, September 04, 2010

| misteri bulan puasa |

orang kata hantu syaitan sumer kena tambat rantai time bulan pose ni. betol la kot. bukan sebarang orang yg cakap camtu. ustaz ngan ustazah aku pun duk habaq menda yg sama. takkan la depan ank tipu aku. ye dak? haih~ tapi ada something yg abgi aku agak misteri yg sedang berlaku nih. ala-ala macam misteri nusantara. aku pun pelik gaban nih. puas aku cuba uraikan persoalan demi persoalan mengapa misteri yg jarang berlaku nih boleh berlaku. pelik.

orang kata kita jangan sesenangnya menuduh seseorang. nak nak kalau kita tak ada bukti tentang satu perkara tu. tak baik kan. tapi aku pelik. aku bukan nak tuduh orang pun. jauh sekali melemparkan fitnah. tapi aku kan manusia, mesti la rasa pelik nak nak bila menda pelik ni jadi. haih~ pelik pelik pelik.

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
..
.

aku pelik betul, kenapa sampai sekarang dah puasa hari ke 25 but tak ada sekeping pun lagi kad raya sampai kt umah aku.

korang mogok raya ke hape nih.
pelik pelik pelik.

notaHujungKaki : esok mahu pulang ke umah atok! yeay~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...