ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, August 19, 2009

:: detik yg sgt damn ::

damn...so much damn..
don't know why..
nape sume nie happend kat aku..
kenapa x org lain?
aku nk hidup mcm bese je..
tp damn thing nie dtg kt aku gak..
dugaan..betul..dugaan hidup..
pasrah..
namun kesal..
kerana gagal pertahan diri..

test 1 yg sgt sucks..
komitmen yg sgt bertimbun..
agaknyer..
komuniti sekeliling yg annoying..
kutukan dan perli dari kwn2..
thanks..appreciate that..
financial?? not for now..but maybe later..problem..
physical..too tired..this wifi buat aku stay up every night..
pg x cukup tido..mengantuk dlm kelas..
pastu?
satu haram yg lec ajar pon x masuk..
tahniah!

solution..
camne ek..
hope kwn2 bg semangat..
sama2 atasi..
sbb masalah ni masalah korang jugak..
aku pasti..
kita merintih perkara yg sama..
yakin..sgt yakin..
jom..kita bangkit..
kalau nak la..aku x paksa..
sbb aku cuma manusia biasa..
kdg2 lost gak..
so?? camner?
nak berubah ke tak?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...