ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, August 10, 2009

:: Perkampungan Canselor '09 ::

" syukur alhamdulillah Perkampungan Canselor '09 telah berjaya diadakan dgn penuh jayanya..trimas to all the AJK yang bertungkus-lumus dan x lupe juga kpd yg x bertungkus-lumus..dan juga buat AJK yg sekadar nm je AJK tp hampeh..juga buat yg sekadar menyokong perjalanan PC kali nie..tanpa anda semua PC xkan berjaya..amin..thanks a lot "

walaupon aku bukan la pengarah program..tp aku rs aku berhak sampaikan ucapan ini sbb aku juga warga canselor yg sayangkan kolej terhebat ini..trimas to all..dems ade yg kate aku gile kuasa..ah! peduli ape den..haha..

tp event PC kali nie ade byk kelemahan yg aku nampak..kurangnyer participant from junior dlm sukaneka yg ade tuh..mn ntah ilangnyer junior2 nie sume..sibuk g tgk konvo agaknyer..demslah korg! most of the games senior yg masok..argh..ntah la..lntak korg la k..janji bahagia..pastuh teknikal ms mlm penutup tuh..byk sgt kelemahan..mungkin x disengajakan..maklumlah..first event..montaj x sempat main habis..laptop wat hal lak kn..penat je ikwan siapkan montaj tuh..x tdo mlm tau x..tp apakan daya..jelas terpancar kekecewaan ikwan..xpe ikwan..aku ttp sokong ko..u're my frenz rite..hohohoho...then sound system yg agak bangang..berdesing2 mcm angin bertiup sepoi2 bahasa..argh..annoying ah! kaco jek..

yang paling best ialah persembahan tetra mahsuri..pelakonnyer ialah rakan kami yg sgt gojes..munie the mummy..sgt cool..gojes sgt..pegang watak mak mertua..tp pakaian ala2 yuna gitu..vouge sgt tau! i like..aha~~

syukurlah PC da tamat.leh fokus kat test 1 lak..esoknyer ade test network..satu haram pon x bc lg..sgt dems!!

*test network haram susah..pening gak nak menjawabnyer...argh..fail lagi ke nnti nie..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...