ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, August 13, 2009

:: perginya cendikiawan agama dlm arus nasyid negara ::

Al-fatihah buat allahyarham Ustaz Asri dari kumpulan Rabbani..aku agak terkejut bila terbaca satu post oleh seorang blogger..thanx sbb postkan post tu..kalo x, smpai sudah aku x tau...aku mmg terkejut..beliau amat berdedikasi dlm penghasilan karya nasyid yg bermutu..setiap bait2 lagu yg dicipta sgt membawa makna..aku mmg minat kat dia..karyanya memukau aku..sgt memukau!! lagu yg sgt membuatkan aku terpegun ialah lagu pergi tak kembali dan intifada..susunan rentak yg amat menakjubkan..syabas!! Al-fatihah buat beliau dan salam takziah buat keluarga allahyarham dan juga kumpulan nasyid Rabbani..semoga rohnya dicucuri rahmat..amin..* perginya takkan kembali..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...