ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, August 11, 2009

:: sekali cinta selamanya cinta ::


" syg..aku dan kau..bersatu..menyusur arus kehidupan..meredah onak duri..mencari pengalaman hidup..melengkapi keperluan hati dan perasaan..syg..aku dan kau..bersama..menyulam cinta..menyemai kasih..memartabatkan hati dan naluri kita..berdua..selamanya.."

alhamdulillah..hati aku terisi..aku sygkan dia..dia yg lengkapi hidup aku..aku syg dia..sila jgn jeles..betul kata org..kita dilahirkan dgn perasaan kasih syg..lelaki dan perempuan mmg ditakdirkan bersama..syukur..dia milikku..

"syg..andai kau mmg untukku..terimalah aku seadanya..jika kita ditakdirkan bersama..sayangilah aku..kerana aku juga akan lakukan perkara yang sama..syg..aku cinta kau..dan aku pasti kau cinta aku..syg..bantulah aku tempuhi perjalanan hidup kita ini..dan bersama-sama kita bina hubungan yang utuh.."

damn aku syg dia..rimas sbb sudi terima diri aku yg serba kekurangan ini..syg..aku cintakan kamu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...