ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, August 05, 2009

.: petang rabu :.

5 0g0s 2009..now it almost 4 week kuliah..but aku still xde mood nak belajar..damn..seriously..kenapakah?? puas dah aku cari..panggil..teriak..korek mood2 aku..namun hampa..hatiku hampa..(tetibe kuar lagu ungu lak)..argh..tensi..pemikiran aku bercelaru..serabai..miserable..not in mood..what should i do?? or juz let it be the way it should be? nope!! something have to be done..what is it?? kusut ah...

berada di lab perdana di saat hujan renyai2 di luar membuatkan otak aku diterjah balik memori2 semalam..cuti yg terlalu panjang memudaratkan pengaliran impuls2 otak aku..i knowing nothing..oh..damn3...tolong lah aku..assignment bertimbun2 mtk dihantar..test 1 menjelma tiba..hanyer beberapa saat cahaya jek..aktiviti kolej lagi..pengurusan diri lagi..teman rapat?? buah hati?? ibu bapa?? eh??? banyak lak..cis..kata org, chill lah! apakah???

haruskah?? pengurusan emosi yg kurang teratur..time management yang kurang efisien..dan pergolakan perasaan yang amat mengganggu..semua bersatu menentang aku..pliz...stay away!! it make me turn into annoying person..kata orang..life must goes on..eh?? mcm ade org mati lak..xde3..kata orang hidup ini penuh dengan dugaan..dan dgn dugaan itu yg akan mengajar kita erti kehidupan yang sebenar..betol..aku sokong..namun aku x punya kekuatan yang begitu kental utk hadapi dugaan itu..atau mungkin kekuatan tu belum lagi dtg..it will come..later or sooner..i'll wait..

*fantasi mempengaruhi realiti..dan emosi sering mencacatkan peribadi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...