ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, August 18, 2009

:: sekalung tahniah atas kejayaan menghancurkan carry mark ::

TAHNIAH..
aku ucapkan..
ye..tahniah..
kerna berjaya jatuhkan carry mark..
tahniah lagi..bangga..
bangga sangat..

tahniah diucapkan pada diri sendiri..
sbb x perform masa test 1..
most of subject aku x dpt jwb..
even the easy one..
damn..seriously damn..
x tahu ah ape nak jd..

tahniah buat semua yg membuat aku sibuk..
internet..bebanan kerja..keseronokan..tanggungjawab sosial..
anda kebanggaan aku..anda pencetus evolusi kegagalan aku..
tahniah..

aduh..tolong..
aku x punya upaya..
utk harungi semua ni..
test 1 sgt sucks..
sedangkan soalan agak senang..
no..sgt senang..
bila aku nak berubah?
bila mood study ni nak dtg?
ish..susah la camni..
AKU MAHU BERUBAH!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...