ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, August 08, 2009

:: still lagi minggu yg amat sibuk ::

ah dams! aku sgt penat..kate omputih..i'm tired enough..seriously..argh..aku nak rehat..tp keje yg dtg bertimbun2 lak..mcm perhimpunan mingguan lak..(ms sekolah2 dulu oke~~)..pastuh masalah yg muncul lak..x mcm bersepah2 lak kn..paneh jek..dgn masyarakat komuniti yg meng'annoying'kn diri sendiri..paneh..berasap..mkn asap..whatever it is..macho still kene kontrol ah..tu dah lumrah hidup..ketat2 muke aku..style kene jaga lagik ah..mulut kene manis..hati kene cool..padahal..hanya Tuhan yg tahu..

Perkampungan Canselor..PC..huh! first event dlm KC..damn sgt sibuk..walopon AJK bidan terjun..AJK yg ade tu ape gunenyer? ntah..ops..ade yg terasa lak kang..eh..betol la..x tipu..jht la..auwww..benci mak! eh3..tersasul lak..dis week ade PC nie..so it make my weekend become so useless..ever n ever..tomorrow never die..eh?ape lak aku nie..argh..gile jap..erm..

"Perkampungan Canselor adalah hari keluarga KC yg diadakan utk meraikan pelajar-pelajar baru "

hah! PC diadakan utk meraikan pelajar baru..oke~~ tp pelajar2 baru appreciate ke x? wallahualam..yg tu aku x tahu oke~

back to my story..dlm PC ade pameran biro..pameran x pameran sgt la..byk mencapap je kot..yg aku peliknyer ajk pameran BPU punyer la ramai..tp yg turun wat keje bape org je? sekerat je tau x? hangin ah aku..sume kami nk kene wat..damn la..balik2 muke kami..korg sume mmg dilahirkan xde perasaan ke hah???? agak2 ah! dah la sikit je yg wat keje..ditambah lagi ajk yg annoying giler..lagi kusut pemikiran kreatif nie tau x..terus tukar jd pemikiran negatif..stupido..huh!! tensennyer..korg tolong la paham..tolong la bekerjasama..pliz..

*aku sudah penat bersabar..damn lah!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...