ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, August 11, 2009

:: pretending as a gud boy ::

dems! shit..buntu la..aku di universiti ke skrg?? seriously aku dikelilingi oleh orang2 yang berfikiran kolot..yang sgt memualkan aku..haruskah? tensen..ledakan adrenalin semakin membuak2..mencari jln keluar..wei..kalo rasa bagus sgt, g la nasihat sume org yg kapel kat kolej nie..kalo rase sakit hati sgt la kn..g la naik atas cafe tuh..nasihat sume org..x kisah la ko nak ckp aku pentingkan diri ke, bodoh sombong ke, x mkn nasihat ke..ape yg aku tahu..aku x suke org lain masok campor urusan aku!!!!!! aku ade hak aku sendiri..so boleh x ko jgn masok campor?? ko da cukup bagus ker hah?? jgn nak tunjuk pandai la wei..jgn ingat peribadi ko yg mcm baik tu, ko leh wat macam2 la..dems..

ini life aku..xde org pon yg leh ubah..selagi aku xnk ubah..dan buat amsa nie..aku bahagia hidup camnie..dan aku x penah pon nyusahkan hidup korang kn?? aku dah buat keje aku tanpa byk soal..so, private stuff aku jgn sesekali diusik la..aku x suke..diulangi AKU X SUKE!!!!! paham x????
aku xkan berubah kalo aku xnak..so pliz..stay away..sbb org mcm ko nie la perjalanan hidup org mcm aku nie x penah bahagia.. shit ah!

maybe ah pasnie aku kene jadi budak baik..budak yg sgt baik..yg lurus..bendul..ikut je ckp org..ditolak ketepi, tepilah aku..camtuh??? sila pegi mampos..thanks!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...