ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, August 20, 2009

:: saat mood tiada di jiwa ::

oh sengal..
td aku baru abes satu paper..
multimedia programming..
paper yg sgt easy..easy utk meniru..
nape??
sbb lec kami sgt baik ati..
mcm x kesah je kami meniru..
xyah penat nak cover2 tiru org..
damn ah!! sgt damn..
weh..untung dow..
hikhik..

and now..
aku kene prepare tuk paper esok..
database..
aku mmg lost giler ah database nie..
mata ngantok la weh..
kaw kenape?? dengki??
aku nak tido ah..ngantok sgt..
tgk si ikhwan tu nikmat je tido..
eh tp die dah terer..
aku??
oh..satu haram pon aku x tahu la..
so??
nak paksa diri ke x eh..
ah..tiru sudah..
tiru lagik..bila nk berjaya?
xpe..lain kalo coba lagi..

eh..aku buntu ah..
nak tido..
pening..penat..ngantok..
pergh..
dpt tdo sedapnyer la..
nikmat sihhhhhhhh.....

*database yg senang katanyer aisah..tp bg aku..ape jadahnyer sume nie???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...