ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, August 11, 2010

| header baru lagi |

oyeah oyeah ah ah. erk?! lain lak bunyinya tu. hohO~

ni ni aku nak habaq mai nih.

new header!!!
ouch.biru in house okay! so cool. aku suka tengok warna biru nih. tenang je rasanya. eh eh kadang-kadang blog aku ni ada cite panas-panas hingga boleh buat orang lain rasa panas semacam je. hope hope bila ada header kaler biru bagai nih, kurang la sikit panas korang tu. tapi cerita yg panas tetap akan kekal panas lah. boleh? eh eh siapa yg belom sempat tengok header lama aku tu (memang penipu kalau baca blog aku tapi tak tau header lama camner), meh sini aku tayang sikit kenangan lampau.
kenangan katanya~

*klik utk besarkan*

hah. begitulah alkisahnya header lama aku. warna-warna ceria gitu. ala-ala tadika kemas. boleh? kali ni header tak ada mata besar-besar tu sebab puasa-puasa ni kite kena jaga mata. jangan tengok benda yg bukan-bukan. hohO~ tapi walau bagaimanapun (matilah ayat skema), muka aku yg hensem dan comel tu tetap kena ada kat situ. supaya kau kau kau kenal pemilik blog nih. haha. gila promote diri nih. semoga enjoy lah tengok header bar nih.

************************************************************

hari pertama puasa. dan hari ini aku skip semua kelas. akibat tertido kekenyangan lepas sahur. gila buruk perangai kan. maap cikgu, saya tertidor. matilah alasan budak tadika. gampang.

notaHujungKaki : tiba-tiba mahu berbuka dgn mak!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...