ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, August 09, 2010

| test 1 | PC |

test 1 animasi komputer - selesai. eh eh lega sikit sebab dah lepas test animasi yg agak susah tadi. well, sesusah mana pon test tu aku redah dengan penuh konfiden. ah konfiden itu penting. biar nampak gempak je. boleh? next test - esok! okay sila sambung study.

************************************************************

semalam tamat sudah perkampungan canselor. alhamdulillah, terbaik!! perkampungan canselor terakhir buat aku disini. dah final year la katakan. hohO~ dan tetra aku kalah teruk. but aku betul-betul bangga dengan tetra aku. TETRA PINOCCHIO!! memang bagi aku adalah terbaik. happening dan ceria je sumer. aku sayang korang semua. hohO~ takpe, kita kalah dalam pertandingan tapi kita menang di hati kita sendiri. pedulikan apa org ckp ya! *walaupun aku sedikit jeles tetra aladdin menang besar!!*


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...