ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, August 21, 2010

| perempuan memilih - sucks |

ada satu video org upload kat pesbuk. pasal si jantan ni mengadu kat radio ape ntah, Dr love katanya, dia punya tunang nak putuskan pertunangan sebab dia dah ada lelaki lain yg jauh lebih kaya. si jantan tadi hanya penjual burger. dan dlm on air tu jugak pempuan tu maki-maki kutuk-kutuk bekas tunang dia sebab tunang dia tak banyak duit and dia dah jumpa orang yg jauh lebih kaya dan hensem. it's on air ok. on air!

aku ni tak der la anti sgt kat pempuan. betul. tak der. aku suka pempuan. nak nak tang badan keayuan diorang. cair meleleh leleh beb. tapi tu la. bila ada pempuan yg macam dlm video tu. oh damn! no wonder jantan sekarang lebih suka bermesra ngan jantan. memilih sgt! nak yg kaya-kaya aje. nak yg hensem-hensem aje. kalau muka kau tu cantik memutih okay la jugak kan. ni kalau setakat cukup makan je, lupekan je la. silap-silap kau yg kena makan. menangis!

masa dengar rakaman tu, aku segera capai parang pisau gunting semua nak hentak pempuan tu. tapi bila sedar tu hanya rakaman, pelan-pelan aku campakkan semua tu. takut terhentak laptop aku lak. kata org, marahkan nyamuk habis rumah terbakar. marahkan pempuan tu, aku tak leh online dah. boleh?

kenapa pempuan terlalu memilih. pelik.
syukur seribu rahmat lelaki ni nak kat kau tu. ambik berat kat kau. caring. temankan kau. tapi kau nak jugak pandang rupa dan harta benda.

aku ni miskin jugak. tak hensem pon. patot la tak ade pempuan suka kat aku. cuba kalau aku kaya, bawak BMW, ada 18 kredit kad..hoh. menempel-nempel pempuan kat aku. seronok aku makan!

notaHujungKaki : annoying~ tawulah masuk tandas pon kena bayar 30 sen. jangan la demand sangat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...