ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, August 05, 2010

| perempuan yang seksi |

tadi masa aku sorang-sorang duty kat GUC, ada sorang minah ni datang kat aku. dia ni kiranya kawan baik aku jugak la.hohO~

minah : wan da ada awek?
aku : awek? perlu ker?
minah : takder ker? tipu la.
aku : mls nak awek2 nih. kang asyik nak dating jer.
minah : ari tu tgk pic wan mandi-mandi dgn awek seksi. wan suka pempuan seksi ke?
aku : seksi itu menawan. x salah cuci mata kan.

*dush. gila lahanat statement!

well memang lelaki suka tengok perempuan-perempuan seksi. nak nak yg jenis pakai baju adik tu, mungkin mak abah tak bagi duit nak beli kain baju. lagi singkat baju depa, lagi lah jantan lelaki suka tengok. betol tak tipu. okay tok imam pon boleh tercabut kopiah yer. alah, bukan susah pun nak tengok yg seksi seksa ni. pergi je kat mana-mana shopping complex, tengok la puas-puas. sumer seksi-seksi. betol. aku selalu nampak. eh eh bukanlah aku saje nak usha. dah ternampak kan. layan je la. hohO~

matilah blog aku kene laknat sbb ada pic seksi.

aku langsung tak nafikan lelaki memang suka perempuan seksi. cair katanya. bukan aku okay! meleleh segala air yg ada. cilake. tapi when it comes to kawin, sape je yg nak perempuan seksi-seksi ni? aset terdedah. tak secure woooo.. pelaburan masa dpan yg sgt tidak menguntungkan. okay aku sudah bertukar kerjaya sebagai perunding aset dan kewangan. dush! eh betol. kalo yg seksi-seksi ni nak dijadikan awek, ayo...tolonglah. fikir 18 ratus kali kot. kang orang lain asyik usha hotspot awek kita tu, eh eh awek ko tu tak ke merana ko. kang timbul lak iri hati bagai. hah! sape nak jawab? ada talian hayat ker? lalala~ okay ada yg ambik perempuan seksi as awek diorang. tapi tapi tapi sure ke itu awek? or just sex partner?

pang!! okay mulut aku mmg lancang~

hell yeah. tak ada lelaki yg suka aset awek dia ditenung oleh lelaki lain. so, kalo korang perempuan rasa nak pakai seksi-seksi, silakan. tapi jangan ingat lelaki akan ambil korang as bini or awek. err..i mean JANGAN BERANGAN. silap-silap korang dicop perempuan murahan. hoh?! jatuh standard beb. paling tidak pun, lelaki akan mintak no phone jer. nak wat geli-geli. nak ajak kawin?? jauh sekali. wadafak la! dan lelaki memang sering tidak menolak rezeki. bak kata orang, rezeki jangan ditolak nak nak show free. hohO~

lepas tu, touch n go! mana kau nak topup kalau kredit abes??

biasalah, lelaki ni time bujang memang berlumba-lumba rosakkan anak dara orang. tapi bila nak kahwin, cari yg dara sahaja okay! well, perempuan kan ramai. haha.

notaHujungKaki : lain kali jgn tanya aku pasal perempuan. aku malas nak sentapkan korang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...