ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, August 08, 2010

| perempuan dan bantal |

weh weh weh. ada someone yg buzz kat ym aku tetibe. oh kawan sekolah aku rupanya. lama tak dengar cerita dari dia. well well well sebenarnya dia just nak tanya aku something, camner nak kenali perempuan. oh wadafak sejak bila aku bertukar profession sebagai perunding wanita lak ni. or pakar sakit puan? seronok gak kalau betol kan. gampang! eh eh dia cakap sebab aku kan ramai kawan wanita, so aku la org yg dia rasa sesuai nak tanya soalan camtu. sekali lagi wadafak fak fak.

baiklah. *sambil tarik nafas dalam-dalam*. aku bersedia menjawab. setelah aku buat research sikit pasal isu yg tak berapa nak hangat ni, aku jumpa la camner nak kenal perempuan melalui bantal. hah ambik ko!!! agak hanyut ke lembah asmara sikit bunyinya. tapi jangan bimbang. ini hanya research. tiada uji kaji yg berkaitan isu lucah ya. harap maklum. cilake~

jom. cekidaut!

1) memeluk bantal
- berjiwa seni. mempunyai penghargaan yg tinggi trhadap lukisan, muzik dan sastera. punyai jiwa yg romantik. sangat prihatin terhadap kesopanan dan kesusilaan hidup.

2) guna banyak bantal
- kurang keyakinan diri. perlukan pendamping atau teman-teman yg dpt membantu mereka. jarang buat keputusan sendiri. sukar berdikari.

3) tidur dengan satu bantal
- boleh menerima sesuatu keadaan seadanya. buat keputusan berdasarkan rasional pemikiran. tidak mengikut hawa nafsu.

4) tidur dengan bantal bawah kaki
- jarang bergaul dengan orang ramai. kaku dalam pergaulan. cenderung bersifat egois. gemarkan jalan pintas untuk mencapai cita-cita. tidak suka berusaha.

5) tidur tanpa bantal
- sifat percayakan diri sendiri yg sangat tinggi. kadang-kadang bersifat ego. sering memandang rendah kepada orang lain.

okay lepas ni jom kita selidik awek-awek kita tu tidur camner. how to selidik?? sila jangan tanya aku. kau lebih arif kan. aku masih suci. ta tahu menda-menda ni sume. lantak~

*agak-agak menjawab tak soalan kawan aku tadi??

notaHujungKaki : lelaki dan bantal. anyone??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...