ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, August 03, 2010

| kisah mami dan dedi |

eh eh dah 3 Ogos. haiya! belom ade entry bulan baru. lalala~

*****************************

oh my mami n dedi ada di Bangi. mami ikot dedi kursus di Niosh, Bangi. heavennyer diorang bercuti ke KL sebab anak-anak sorang pon tiada di rumah. wah wah wah. ini boleh mendatangkan kejelesan melampau nih. eh eh ada cerita kelakar. mami n dedi sesat di kuala lumpur. harharhar. sesat entah kemana. gigih sangat datang KL awal-awal tak nak bagitawu aku. harharhar. kalau tak aku boleh je guide dari tol gombak tu hingga ke Bangi. hajat hati nak singgah umah makcik aku kat Ampang n jumpa adik aku kat sana jugak, tapi sesat punya pasal depa terus je ke Bangi. kelakar lah mami n dedi nih.

oh esok kelas sampai pukul 5 sahaja. maknanya aku mahu mengikut mereka jalan-jalan cari makan sekitar KL. mami n dedi sila jemput saya di UPM ya. jangan sesat lagi. lalalala~ diz coming friday, my bro nak datang bertandang ke sini. hoh?! menumpang di bilik aku la jawabnya. nak ajak jalan-jalan katanya. eh eh maksud aku nak suh aku bawak jalan-jalan. hoh?! layankan je la~

mami n dedi esok jangan lupa bawak buah duku yg saya mahu tu ya!
keropok lekor ada tak?

notaHujungKaki : tak sabar nak jumpa mami n dedi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...