ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, August 16, 2010

| test dan assignment | dia bersikap dingin |

test 1 pemampatan data : checked!
test 1 etika perkomputeran : tak study agi. tomorrow is the day!
assignment audio : on the way. ready to submit.
assignment animasi komputer : checked!

mati. mati. mati. again in pressure week. matilah.
tu la kau. suka sangat wat kerja last minit last-last kau jugak yg merana. eh eh study last minit tak per kan. nanti ilmu tu tak der la ilang banyak sangat. entah mazhab mana ntah aku ikut nih. hohO~ esok ada test lagi. etika dalam perkomputeran. gila. satu habuk pun belum study agi ni. stay up lagi la malam ni jawabnya! semalam pun stay up. gigih menyiapkan assignment dan study untuk test pagi tadi.

tengok tu. bukti aku sangat bizi malam tadi. hohO~

tengok ikan buntal aku tuh. orang kata namanya Nemo. comel tak? hohO~
abaikan blackberry dan iPhone aku tu ye.
*gila riak*

lukis ikan pun pakai kalkulator. gila hebat dak multimedia ni.
big clap for me!

********************************************************

hari ni hidup kurang tenang sikit sebab si dia macam bersikap dingin. silap aku jugak. wat dia kecik hati. sorry sayang. tak mo majuk-majuk ye. cenyum..:) saya tunggu je mesej awak. nyampah sangat-sangat bila dpt mesej dari orang lain or dari facebook sebab saya hanya tunggu mesej dari awak je. menci!

*********************************************************

notaHujungKaki : mata mengantuk. dah macam mata beruang panda. oh. harus ganti tidur.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...