ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, August 25, 2010

| kisah brader comel kat fakulti |

korang pernah tak rasa bosan sangat tak ada kerja. pastu korang buat kerja bengong. maksud aku kerja yg agak annoying giler baban lah. jom jom jom aku cerita sikit kisah yg annoying bagi aku nih.

'adik, esok sila pakai kasut ye.' baiklah cik abang comel. esok saya pakai kasut ye. hoh! selama ni ok je kalo pakai selipar masuk ke fakulti. okay je lah! tetibe kau lak nak tunjuk skema giler baban!

'adik, kad matrik mana?' ada ni bang.card holder rosak takleh nak sangkut kat leher.
'pamerkan kad matrik yer.' iye abang. esok saya pamerkan besar2 bagi abang tengok.

'adik, kad matrik kalo boleh jangan sangkut kat beg. sangkut kad baju. tak pun gantung kat leher.' okay ini sudah melampau!!!! hello cik abang yg comel sangat-sangat sampai saya pon kadang-kadang terpegun, saya gantung kat matrik kat beg and pamerkan kat depan so that semua orang nampak. dan semua pengawal keselamatan kat upm ni tak ada masalah pun dgn saya, tapi awak nak tunjuk kerek lak kan. tak nampak ke saya pakai kad matrik ni?? buta? cara saya pamer kad matrik tu langsung tak menyalahi undang-undang kan. sila jangan berlagak poyo boleh tak. annoying lah! saya takleh kepit kat baju sebab takut tercicir, KAU NAK BAYAR KE KALAU KAD AKU HILANG?? aku tak ada card holder yg gantung-gantung tu. KAU NAK BELIKAN KER????
okay. ridzwan, tarik nafas panjang. jom sambung lagi.

lepas ni apa lagi kau nak tegur?
'adik, jangan pakai jeans.'
'adik, jangan wat rambut pacak-pacak.'
'adik, muka jangan hitam sangat.'
'adik, jangan berangan diva kat sini.'

oh damn! kau kau kau leh pergi m****s. kau bosan sebab tak ada kerja sangat kan? gi la tolong potong rumput ke, masak maggi ke, jerang air ke, mop lantai ker, wat kuih raya ke. kan ada faedahnya. taw la kerja menjaga keselamatan.. jangan la skema sangat bang oi.
sekian terima kasot nike sport!

mujur kelas kat fakulti hanya hari isnin ngan rabu. takyah mengadap brader pengawal keselamatan tu hari-hari. senget!

notaHujungKaki : kau mmg comel, tapi...ah. blah!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...