ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, June 13, 2010

| ahad lagi. karate kid? |

ya.ahad datang lagi.bosan dan sila pura-pura tak bosan okay? inilah padahnya bila hidup keseorangan tanpa pasangan.maka sila berada dirumah semata-mata seorang diri. eh adakah aku sudah berangan mahu mendirikan masjid sendiri.tepuk dahi ramai-ramai jom.hoho.

semalam agak sedih sebab demam.dan keseorangan dirumah tanpa ada yg ambil tahu.oh.nasib badan. (mood : dengar lagu putus cinta.boleh? ) benci.dan hari ini aku keseorangan lagi.tahniah encik ridzwan!


eh Karate Kid dah keluar kan.so? siapa yg boleh aku ajak temankan aku tengok cerita tu.siapa? siapa? sila angkat tangan. okay aku tengok sorang-sorang! fine. (emo tetibe!) yelah aku kan memang ditakdirkan hidup sorang-sorang.blah!

notaHujungKaki : sejak dua menjak ni emosi sangat tak stabil.macam sampan kat tengah laut.lebih kurang la.eh?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...