ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, June 24, 2010

| biarlah semuanya mengikut takdir |

bila aku ungkap semula semua kenangan yg pernah hadir dalam hidup aku dan kamu.
hatiku dicalit-calit perasaan marah yang teramat hebat.
seringkali kotak fikiran dibebani persoalan yang aku sendiri tidak mampu menjawabnya.
dan jiwa kembali meratap meracau.
hingga menggganggu emosi diri.
benci.benci.benci.

tapi dalam hati aku, aku masih sayangkan kamu.
biar apa pun yang terjadi.
walaupun realitinya aku dan kamu sudah jauh.
dan kamu milik insan lain.
aku tetap akan sayang kamu.
biarpun aku sendiri harus berdiri tegak tanpamu.

dalam menempuh arus hidup.
aku harus kuat.
aku tak pernah kalah.
dan tidak sesekali aku benarkan kekalahan hadir.

notaHujungKaki : biarlah semuanya berjalan mengikut haluan takdir..di akhir nanti, semuanya akan terbukti.mak kata hidup ini sangat adil.insyaAllah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...