ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, June 21, 2010

| award datang lagi - top 5 blog! |

ya! hari Isnin kembali lagi.hari untuk bekerja.poyo jer.eh eh bila aku menjelajahkan diri ke blog-blog sahabat maya nih, ada award untuk aku rupanya.award dari teman baik aku.waaa...terkejut dan terharu, i'm one of his top favourite blogger.adeyh! sebak terharu menangis! sila percaya, perlukan bukti? nah klik saja disini. ---->Hafizan Hasan

cantik award yg dia cipta ni.wah! awak dah terer illustrator ngan photoshop.aku sangat kagum. dan award ni nampak sangat ekslusif.huhu.cayalah.awak memang terbaik! by the way, trimas a lot to Dunia Apeez.dan aku tak berhajat untuk bagi award ni kat sape-sape pon sbb yg bagi kat aku pon tak amanahkan aku bagi kat orang lain kan.hehe.

notaHujungKaki : idea3! mahu mencipta award sendiri.haha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...