ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, June 30, 2010

| lari jom lari.kang kena kangkang! |

jom lari jom.yeay.lari beramai-ramai.lumba lari 400 meter.jom jom jom.haha.gila! Wanita Lari Separuh Bogel Elak Diperkosa 10 Lelaki. jom kita ikut dia lari jom. mula-mula masa aku baca, macam kesian jugak la dengan gadis tu. yela, 10 lelaki tu.gila kau nak serah diri.dan aku kaum sangat gadis tu berjaya larikan diri.dia berjuang pertahankan diri dan dara dia.wahaha.nakal betul aku.kagum.kagum.kagum. tapi....
-
-
-
-
-
padan muka kau!! rupa-rupanya masa tu baru lepas having fun dengan boifren die.hoh! pastu 10 lelaki datang nak rogol dia.dia takut lalu larikan diri.laaaa...nape kau lari? kan fun semua tu.berkongsilah nikmat dengan 10 lelaki tu.kau kan hebat.aku ni baru nak kagum + nak ckp padan muka kat 10 lelaki tu tapi last-last aku cakap kat kau jelah. padan muka kau. kan dah malu.dah jadi cerita besar lak kan.konon-konon masuk sampai dalam ladang sawit tu taknak orang tahu la kau having fun ah ah ah..kan dah sundal statement aku.adeyh!

notaHujungKaki : lain kali takmo kesian sebelum baca habis! buang masa je.hoh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...