ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, June 18, 2010

| award. sila ambik wahai blogger-blogger sekalian! |

award.award.award.ya! sila jangan cemburu.aku perolehi award lagi.kali ini datangnya dari HAFIZAN HASAN . the A+ Blog.wah! gempak tu.bangga sat dapat award A+ nih.agak-agak kalau kira pointer aku dapat 4flat la yer.4 pelik kot.lalalalala~
dan seperti biasa mesti la kena jawab soalan.ingat dapat award nih leh berlenggang-lenggang mak inang ke weh.hohO~


1) what do you feel to know you got this award?
- of coz happy.terharu.dan mahu berguling-guling tanda riang bangang! boleh?

2) list down 7 blog that deserved this award.
- aku malas nak tag blog-blog.so aku amanahkan je la kat sini, sesiapa yang masuk kedalam blog aku dan melihat entri ini silalah ambik award nih kerana anda semua adalah blogger A+ bagi aku.terbaik!!! ambik ya jangan tak ambik.

notaHujungKaki : nak lagi award!

1 comment:

RastaMat said...

aku amek...
makasih omm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...