ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, June 08, 2010

| tag dan tag lagi - pasni sila beli smart tag sendiri |

okay aku ditag lagi.haih.suka ye korang nih main tag-tag nih. smartTag ada tak? eh eh.kali nih aku ditag oleh HAFIZ. ini hasilnya.

1) adakah anda rasa anda hot?
- haruslah uols~ (jawapan ada macam adek2 tak?hoh! very the gedik!)

2) update wallpaper laptop yang anda guna skrg.


3) cerita pasal gambar ini.
- bersama best friend kat i-City.manja tak kami?hoho.

4) kali terakhir makan pizza?
- forgot already.kira-kira 2 bulan yg lepas la kot.maklumlah student, mn leh bantai pizza selalu.huhu.nanti ada yg makan maggi je dlm bilik..;p

5) lagu terakhir yg anda dengar.
- nista by Achik spin. sedap lagu nih.teringat kat Allahyarham..:(

6) apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
- berpura-pura bizi membuat kerja opis.gempak tak?

7) selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
- pak tam sebab aku agak hitam..damn u old man! kawan baik aku tu suka panggil aku baby.okay sila muntah hijau berjemaah ya! dan aku pernah dipanggil sayang oleh org yg aku sayang dulu.hehehehe..gila gedik tahap bas terbabas nih!

8) siapa yg korang nak tag?
- munirah yahya.
- faizal rosli.
- norashikin.
- ikhwanul hafiz.
- aekbar.

(aku announce kat facebook je ok korang kena tag.malas nk blogwalking nih..;p)

9) siapa orang no 1 pada anda?
- kawan best..memahami.

10) katakan sesuatu pada orang no 5.
- long time no see u lah!

11) no 3 ada hubungan siapa?
- oh my gosh.single rasanya..ada kekosongan sila isi segera ya!

12) bagaimana pula dengan no 2?
- dia dah ade awek ye.nun kat indon sane.study.

13) kata-kata cinta pada orang no 4?
- cari la kapel.jangan asyik kata single itu best.huhu.

14) berikan fakta tentang org yg anda tag.
- munirah yahya : gorgeous girl.seriously!
- faizal rosli : big bro..maybe.
- norashikin : kelakar..dan bersifat sedikit keibuan.
- ikhwanul hafiz : master multimedia die nih.kagum!
- aekbar : kawan masa matrik johor dulu.ensem die nih.silalah ngorat.

notaHujungKaki : nasib bek tag ni pendek jer.huhu.barulah aku semangta nak balas.haha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...