ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, June 03, 2010

| katak berenang di Pusat Akuatik Shah Alam |

okay semalam sila percaya aku pergi berenang-renang di kolam renang akuatik Shah Alam.hoho.gila kau seronok best best best aku cakap.berenang-renang sampai kecut-kecut badan lepas tu balik rumah leh la jerukkan badan yang dah kecut tu lepas tu makan jeruk ramai-ramai. eh eh apa aku mengarut nih. lepas je balik keje, balik umah salin baju lepas tu terus vrooom vrooom ke seksyen 13 Shah Alam, it's swimming time.hoho.

lebih kurang camni jugak la aku berenang.hoho
[terima kasot hencik Google]

rombongan cik Kiah ke kolam akuatik semalam diketuai Noryn sebagai pengarah program diikuti anak-anak ikan buahnya iaitu aku, faizal, amy dan ijal.hehe.seronok aku cakap kau.macam orang asli jumpa kolam renanglah.orang sangat ramai, yelah kalau kambing yang berenang dalam tu pelik la pulak nanti kan gila semua orang taknnak masuk kolam tu nanti. hari ni mahu kesana lagi, kali ni rombongan Cik Kiah bertambah ahlinya iaitu semua budak-budak praktikal tempat aku mahu berenang-renang manjakan badan dalam air.hoh.macam gi spa lak.

petang ni mahu berenang seperti ini.tapi hanya mahu memakai sun glasses.boleh?
[terima kasot hencik Google]

ehem-ehem..kat kolam ramai jejaka jejaki yang pakai seksi-seksi beb.bukan setakat mencuci badan, cuci mata sekali.hoho.nakal betul.

notaHujungKaki : nak memancing di kolam renang.boleh?

*Alhamdulillah aktivis Malaysia dah dibebaskan dan menunggu masa utk pulang ke tanah air. syukur sangat-sangat doa kita semua dimakbulkan. jom jom jom berdoa untuk keselamatan dan ketenteraman Palesti pulak ya!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...