ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, June 12, 2010

| sabtu yang hening - World Cup 2010 |

ya! hari ini aku duk umah tak kuar ke mana-mana pon.maklumlah hidup tanpa pasangan ni memang camni pon.wah gila ayat jual diri masih single.hebat! kawan-kawan semua bizi dengan urusan masing-masing ada yang balik kampong kenduri kendara dan ada yang kuar dating sampai lupa member.haha. dan kesihatan aku yang semakin mencemburui aku.hoh selsema dan sakit tekak makin menjadi-jadi maka secara automatik kepala pening.tapi tak la sampai bersantai je atas katil merenung masa depan yang bersinar kan.

seriously aku bosan maka aku menonton tv sambil online menjelajah dunia tanpa sempadan.heh kau teruja tak dengar aku dapat bersenang-lenang dalam rumah.gila kau best yang amat! dan bila aku mula masuk ke blog aku nih, aku pun mengarut membebel tak tentu pasal.hikhik.oh aku masih waras.senyum~


oh ya.World Cup 2010 dah mula kan.ya! semalam. err..world cup tu ape benda ek.boleh? matilah kena maki lepas nih.haha.eh aku kureng sikit kalau bab-bab bola nih.tak bape nak gemar la katakan.apa? kaki bangku? oh lantak.yg penting kaki aku bukan kaki kau.aku peduli ape.haha.bukan apa aku cuma bosan tengok diorang kejar bola tu kesana sini pastu sepak pastu kejar balik.adoss..bosanlah.lain la kalau tenis ke, squasy ke boling ke.seronok la jugak kan.ya! malam ni plannya mahu main boling dengan teman-teman serumah. rizaimi abdul rahman dan juga faizal rosli sila jangan jeles yer.hehe.kali ni main individu siapa kalah conteng tangan.matilah aku tangan bertatu balik nanti.haha.damn!

notaHujungKaki : seronok bila tengok rakyat jelata gila bola tapi aku tak minat pon nak jadi macam diorang.haha.eh Malaysia masuk World Cup ke tak ek. hencik Google sila bantu saya!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...