ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, June 21, 2010

| aku pemain bola? |

gurauan kawan-kawan adalah satu kenangan yang sangat indah.betol betol betol.motif menyokong diri sendiri? haha.eh pagi-pagi ni aku dah tergelak bila kawan-kawan tag nama aku kat pic pemain bola dari negara New Zealand kot ntah la aku bukan tawu sangat pon.tak sempat nak siasat dari mana asalnya pemain tu.haha.okay.sekarang kalian lak yang tentukan sama ke muka aku dgn muka dia?

muka yg konon-konon sama macam aku??

muka aku sebenar yang ala-ala suci gitu.so? sama ke tak?

ha.see? lain kan? saja je letak pic masa muda-muda dulu.memang la lain bebenor rupanya.haha.eh tu pic masa aku study kat Kolej Matrikulasi Johor dulu.hehe.nampak segak kan. Pangurus Pentadbiran Sidang Redaksi KMJ ok! oh oh terover pulaks.ya.sila bandingkan gambar aku dan gambar pemain tu ya.hoh.sama ker.;p

by the way..thanx to Munie and Amy Chucky my little baby (motif?) sebab tag aku gambar ni.at least x tag pemain Nigeria ke kan.tinted ok! taknak3.

notaHujungKaki : pic lain sgt! haha..matilah korang nak bandingkan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...