ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, May 17, 2010

| 16 Mei - SELAMAT HARI GURU!! |

SELAMAT HARI GURU
buat semua pendidik di Malaysia mahupun di luar Malaysia.
oh aku terlambat satu hari utk wish.
sorry beribu-ribu lemon ya.
kat umah takleh nak online sbb berukband x bayar agi lah.
hakhakhak.

berjuta-juta ribu trillion belas ratus aku ucapkan buat semua cikgu-cikgu yang dah bertungkus-lumus berpeluh-peluh mengajar dan mendidik aku jadi manusia yang berguna. oh aku masih lagi belajar dan terus belajar hingga jadi orang berjaya. insyaAllah. Amin. aku rindu sangat-sangat kat cikgu aku masa zaman sekolah dulu-dulu. alah, masa zaman aku kecik-kecik dulu. hahahaha.


well. selamat hari guru khas buat pengajar-pengajar kat tempat-tempat berikut.
* Pusat Asuhan Taman Islam, Kemaman.
* Sekolah Kebangsaan Seri Geliga, Kemaman.
*Sekolah Menengah Kebangsaan Geliga, Kemaman.
* Kolej Matrikulasi Johor, Tangkak.
* Universiti Putra Malaysia, Serdang.

dan juga buat cikgu-cikgi yang pernah mengajar aku tak kira la kat mana-mana pon.
kalian adalah satu anugerah berharga.
hoho~
sayang cikgu semua!!

notaHujungKaki : agak-agak korang ada tak hari sambutan pengaturcara komputer.hikhik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...