ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, May 26, 2010

| nak copy? sorry yer..tak dapat dah! haha |

hahahahahaha..aku nak sangat gelak jahat-jahat.pastu senyum-senyum sorang diri.gila psiko kan.biar ah! ni aku nak kongsi satu info, err..maksud saya satu tutorial yang sangat bagus iaitu menghalang blogger-blogger yang melawat blog kau dari copy apa sahaja yang menjadi hasil karya kau.huhu..jom kita jadi kedekut haji bakhil alaf baru.jom jom jom.

mula-mula sign in kat korang punya blog dulu.jangan pulak kau sign in kat facebook or tagged or friendster, aku lempang laju-laju kang.ok lepas tu pergi kat layout > add page element > html/javascript pastu jangan segan silu copy paste code ini [klik sini]. pastu save..dan silalah view untuk lihat hasil eksperimen kau ye. berjaya? yeay..tepuk amai-amai solo. siapa yang tak berjaya, sila cuba lagi.eh eh.sila buat semula, kali ni dengan lebih teliti ya.

bila dah berjaya, korang try klik kanan kat blog korang, mesti keluar perkataan ni "function disabled"..hah, dah berjaya la tu. kalau nak tukar perkataan tu, korang tukar la "function disabled' tu ngan perkataan kesukaan korang dalam javascript tu ye.cuba try klik kanan kat blog aku, tengok perkataan yang aku guna..hohO~

padan muka kat sape-sape yang sesuki hati diorang nak copy hasil karya aku.hahaha. jahat tak gelak aku? jahat gila kan.hehe.

notaHujungKaki : nak sambung gelak jahat.boleh?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...