ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, May 31, 2010

| hujan dalam praktikal.eh praktikal dalam hujan.eh? |

okay diluar sana sangat mendung semendung-mendungnya. gila kau gelap kat luar. mesti hujan lebat mencurah-curah pasni. gerenti lah.sejuk lor Shah Alam hari ni.best.best.best.kata orang kalau sejuk-sejuk ni mengawan tidor pon sodap.hikhik.adeyh!

eh bukan saya maksudkan hujan ini.


ya! hujan yang sungguh lebat ini.

hari ni 31 Mei 2010.akhir bulan Mei sudah.yeay maknanya dah sebulan kot aku praktikal nih.suka duka tawa senda bercampur menjadi satu.eh eh.belum masa perpisahan lagi la.saja nak bagitahu.dan yang paling bestnya, lebih kurang lagi 2 3 minggu lecturer datang nak observe.hah kau.mati la.website tak siap lagi nih.ayo~ okay sekarang aku dah terasa nikmat stress dan tertekan yang amat bila terkenangkan website yang masih belum siap dan blog yang macam anak-anak makan nestum. eh eh ada orang cakap leh wat website dalam satu malam. WTF!! menipu biarlah bertempat.adeyh.so sekarang camner? siapa yang mahu siapkan website aku nih?

aku lebih comel dari kartun ni.harap maklum..hoho

eh eh.sekarang aku sangat gembira berada di jabatan ni.dah dapat rasa macam sedang bekerja tak sedar diri betul padahal tengah praktikal.seronok lah! ada kawan yang gila-gila leh sakat. staf-staf yang kelakar memekak sepanjang masa.gila happening aku cakap kau.seronoknyer..*buat bunyi kanak-kanak..;p dan aku tersangat menyimpan impian untuk terus berada disini.huhu.
Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara Negeri Selangor.

notaHujungKaki : petir menyambar-nyambar..guruh berdentum-dentum.gila aku leh online dengan muka yang tak bersalah.oh apakah akibatnya?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...