ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, May 02, 2010

| debaran makin menghampiri |

sila gelak beramai-ramai dan buat senyum sinis tanda padan muka..
broandband aku kena block.
sbb tak bayar.
adeyh.lupa la nak bayar.
dan yang paling sadis.
tak dapat nak menhapdet blog hari-hari.
mengharapkan belas ihsan rumet tercintalah!
oh aku syg kau lebih tau.
sila gelak guling-guling tepi pokok nangka.

oh.sekarang aku berada di Shah Alam.
menumpang di rumah kawan untuk menjalani Latihan Industri .
dan berita gembira gila-gila.
esok adalah hari pertama!
gila teruja dan gembira.
sebenarnya cuak dan sangat gementar.
oh bagaikan ingin berada dalam selimut dan menidurkan diri dengan berdoa penuh pengharapan semua ini hanyalah mimpi semata-mata.

adakah bermulanya praktikal aku akan sibuk.
sambil membayangkan aku berpakaian ala-ala kerja korporat lengkap berkot dan sangat segak bergaya.
hohO~
maaf andai aku tak sempat menghapdet blog selalu.
first time nih nak rasa how to be a person outside!
doakan aku ya!

cotcetcotcet : malam ni gosok baju dan tidur awal. eh banyak movie best la kat umah nie.camner?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...