ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, May 22, 2010

| awas entri 18sx - kanak-kanak dilarang masuk |

betul ke kata orang kalau kita wat entri lucah, trafik naik mendadak mentadak kebabom aku ckp kau. betul ke adeyh, kau ni memang otak biru-biru langit mendung betul lah! hohO. so hari ni aku nak try la taktik yang entah apa-apa ni untuk naikkan trafik aku.nanti boleh la aku pasang trafik light siap yang ada nombor lagi taw.eh?
ni aku nak kongsi lah dengan korang semua. sape-sape yang otak biru langit tu mesti dah x sabar-sabar kan.hohO~

kisah 1 :
Aminah merenung batang yang semakin menegak itu, die terus mengusap-ngusap batang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar..Aminah pun menjerit.."nek!!! lemang ni nak wat camner? da masak rasanya!!...'

kisah 2 :
Jamal meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu, hatinya puas dan semangatnya semakin berkobar-kobar, jemarinya terus menguli tanpa henti. Jamal tidak sabar hendak menyiapkan model untuk tugasan sainsnya yang bertajuk 'bentuk mukabumi yang berbukit-bukau.'

kisah 3 :
Zamarul menghisap-hisap puting itu dengan berhati-hati dan perlahan-lahan, dia tidak mahu tergesa-gesa. sesekali lidahnya menyentuh lembut hujung puting itu dan menyedut keluar sedikit susu.."ceh! panas lagi..dah dekat satu jam aku rendam susu ni dlm air pon masih panas agi??" anaknya yang masih bayi meraung meminta susu.Zamarul semakin tension...

kisah 4 :
Idham menjerit-jerit sambil menhenyut badannya dengan rakus dan kasar.."come on baby!! let's make it!!" katanya berulang kali tanpa henti..kemuncaknya semakin tiba dan Idham dilihat semakin rakus memacu kudanya untuk menamatkan perlumbaan itu..dia bertekad untuk memenangi tempat pertama dalam perlumbaan itu..

kisah 5 :
bahagian belakang kereta itu bergegar dab berhenjut-henjut. Aiman yang dari tadi mengintip dari celah-celah pokok dapat melihat dua susuk tubuh manusia sedang melakukan sesuatu di dalam kegelapan itu..Aiman terus mendiamkan diri, dia takut kehadirannya akan disedari tetapi setelah lama mengintip, Aiman pun lantas bangun dan segera menawarkan khidmatnya untuk membantu mereka menukar tayar kereta mereka yang pancit itu.

hahahaha..amacam? sakit hati ke? rilek ah bro..hohO~ aku pun terkena tadi. oh aku bukan seorang yang berotak biru langit mendung nak hujan rintik-rintik..cuma ada kawan aku sent by email tadi.berlari-lari anak jugak lah aku nak baca ..tapi hampeh! siapa yang wat kisah-kisah sedih ni sumer? hahahahahaha..

jangan bimbang, jadikan ini satu landasan untuk menilai kenormalan anda..kalau anda terfikirkan apa-apa mengenai seks, maka anda adalah normal..tapi kalau langsung tak terlintas apa-apa yang berkaitan seks, u better check!

notaHujungKaki : gelak guling-guling sampai kembung perut bila baca email ni tadi.hakhak..nasib baik aku normal..oh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...