ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, May 19, 2010

| Jelalah Blog versi 4.0 Ben Ashaari - aku ingin dijelaljah lagi ya! |

aaaa..Ben Ashaari..
aku minat kat dia nih.
eh eh eh.
bukan minat yg tu la..
adeyh!
dia dah banyak berjasa dlm menaikkan trafik blog aku.
huh cayalah tepuk amai-amai sambil isap susu cap teko.
hohO~

header blog beliau.


lepas tu aku kena bagitau pasal blog aku tak kira lah nama panjang ke, nama samaran ke, tarikh lahir blog ni ke apa-apa je lah janji panjang berjela-jela.lagi panjang lagi bagus katanya. dia yang kata lah bukan aku.

nama pemilik blog : ridzwan razif
nama panggilan : riez @ wan
nama blog : Diari Fanatik Ekspresi
pautan blog : riez1004.blogspot.com

hohoho..inilah blog saya.tempat saya mengarut dan mengurut meluahkan ketidakpuasan hati serta sebarang buah fikiran yang difikirkan sesuai utk dikongsi bersama. pergh skema gila ayat aku.sila tabik spring dan bangun penghormatan.eh eh.hah! orang kata blog saya ni macam blog adik2..err..maksudnya org gambarkan pemilik blog ini adalah jejaka yang lembut.oh apakah? segera aku hantukkan kepala kat lantai tanda protes.huh.

apa bezanya blog aku dan juga blog orang lain? hurm..aku pun tak dapat nak jawab soalan yang sangat mencabar minda aku nih.berkerut-kerut kemut dahi aku memikirkan jawapan sampai sudah aku buntu.tapi apa yang aku tahu aku wujudkan blog untuk bagi peluang kat diri aku sendiri tambah kenalan di dunia blogger, memperbaiki skill penulisan aku yang kadang-kadang merapu dan yang paling penting menceritakan serta berkongsi apa yang aku mahu kalian tahu. bukanlah aku nak kata aku syok sendiri, tapi cuma sekadar berkongsi pengalaman dan pengetahuan.tak salah kan?

cuma sekarang aku sedikit terkilan, blog aku ni kurang pengunjungnya.entahlah, dah berpuluh-puluh bomoh aku jumpa tapi semuanya hampa. oh sila percaya aku sekadar menipu.hohO~ mungkin aku kurang mempromosikan blog aku nih. kan? tolonglah saya Ben Ashaari.

notaHujungKaki : sabar en ridzwan sabar!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...