ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, May 13, 2010

| kamilah kanak-kanak riang bangang! |

sape bosan meh sertai aku mengayam ketupat daun palas. eh eh da nak raya ke. hohO~ serius aku bosan gila-gila meroyan nyanyi lagu purnama merindu sorang-sorang smbil menggigit bantal dan merenung ke luar tingkap. eh merepek lagi.huh!

mahu tengok aktiviti aku disaat aku dilanda pramugara kebosanan terlampau?
sila pejam mata kira sampai lapan belas lepas skrol ke bawah.
kalau tak nampak sila pejam mata lagi lepas tu hantuk kepala kat dinding rumah kau.
boleh?

lihat muka siapa memenuhi ruang.
hohO~

bapak semak smart giler aku.
oh sila fokus kat aku sahaja ya.

aku langsung tak tahu budak kontot pendek ni cuba lakukan.
oi amy..dinding bukan kat situ lah!

buruk hodoh kan perangai kami.
kat ofis pon leh wat perangai camni.
kalau bos nampak mampus kene bambu nih!
hikhik.
gila kau aku bosan giler.tadi cuba-cuba buat draf website. cantik! tinggal nak kemaskan je.hohoho~ sape berani cakap tak cantik meh sini aku lempang laju-laju tulang jari kaki kau. eh aku bosan duk online mukabuku facebook je sepanjang waktu sampai pengsan tujuh belas kali berturut-turut wa cakap lu.gila ah!

notaHujungKaki : nilah jadinya bila kanak-kanak ceria mula bekerja. eh eh praktikal. majulah kami untuk negara. hoho..boleh?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...