ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, May 11, 2010

| terjah tersentak terkesima - silakan encik amir! |

dulu aku diterjah tersentak oleh Ben Ashaari.
alhamdulillah follower aku dah naik sikit.
now aku nak mintak en Amir Izzat yg comel lak terjah ternganga blog aku.
kasi komen sikit aku punyer blog yg sangat kurang cantik tu.
kurang berseri bak kata orang.
sila encik amir!
saya terima kritikan anda.
hohO~

bersedia atau tidak.
terjah saja blog aku!

notaHujungKaki : menunggu masa utk diterjah dan bersedia dgn pisau lipat utk serangan balas
boleh?
hohO~

1 comment:

Amir Izzat said...

terima kasih bro. tapi kena tunggu aa.. Amir sibuk sekarang. kena buat terjah satu persatu.. pastu kena selidik. nak kasi kaw punya kritik. biar pedas. kih3. tunggu ye.

p/s:kena buat perisai nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...