ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, May 04, 2010

| r.i.n.d.u |

aku RINDU kamu.

berselubung dengan selimut dan bergolek-golek ke kiri dan kanan.oh sayu.serius aku sudah terlalu merindui kamu.tapi apa daya aku. aku tak percaya lagi, dengan apa yang kau beri, aku terdampar disini, tersunggul menunggu mati.eh eh.lagu SO7 memang sangat best.oh itu bukan lagu tema entri hari ini ya.hohO~

rindu.
rindu.
rindu.

siapa yang tahu cara-cara hilangkan rindu sila angkat tangan dan lompat bintang bergilir-gilir.

ada apa dengan rindu.

mode : lagu aku sayang rindu kamu berkumandang.hohO~

cotcetcotcet : suram.bila kita akan jumpa ek.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...