ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, May 24, 2010

| facebook dan mukabuku tamu |

okay siapa ada facebook sila goyang-goyang punggung.ceh! pengaruh sin chan la nih. tipu sangat kalau belia remaja comel lote bagai nih tak der facebook kan.dah macam budaya lak, ber-facebook walau dimana sahaja.hohO~ sama la macam aku.aku ada facebook yang tiap-tiap hari aku bukak, tiap-tiap hari aku jenguk pastu tiap-tiap hari aku melalut dalam tu.seronok bila tengok kawan-kawan ajak mengarut komen-mengomen membebel kat dalam tu siap leh caci maki kutuk-kutuk kat dalam tu. bertambah dosa kau! hohO~ aku memang tersangat respeklah kat orang yang cipta facebook nih gila hebat kau.hebat hebat hebat.nak sainnnnn.


yang aku tak tahan dengan facebook nih, ada je status-status yang kelakar dan geli isi perut aku bila baca.tak kurang jugak status yang jiwang, yang memaki orang, yang sedih dan yang macam-macam ada.macam iklan astro.gila kau hebat tuh.kadang-kadang aku selalu naik status pelik-pelik saja nak cari publisiti lebih.hahahaha.gelak jahat penjenayah dikehendaki.ada jugak yang wat status aku nak makan lah, nak mandi lah, nak beromen bersenam lah dan macam-macam lagi lah yang kau nak buat dah rimas lak aku nak baca.kalau boleh tiap 5 minit sekali kau nak update status kan.oh tu kan facebook kau, lantaklah kan.

tapi kan kadang-kadang orang selalu misunderstand ngan sesuatu yang kita taip kat status tu.kita cakap lain, dia maksudkan lain.kita taip lain tapi dia baca lain.gila lah kau tak reti baca ke apa.tapi apakan daya, pemikiran manusia manalah sama kan.kalau sama, tak best lah hidup nih, tak leh nak gaduh-gaduh kan.hohO~ tu lah.kita tujukan status kat si Ali, si Mamat lak yang terasa.bila aku tuju untuk kau, kau wat tak tahu lak.hoh! menangis~

konklusinya, siapa ada jalan penyelesaian terbaik untuk menangani isu facebook ini? oh sangat skema soalan aku kan.jom tepuk dahi berirama.hohO~ entahlah, aku pun tak tahu nak buat apa.pandai-pandai korang lah nak hidupa aman damai aman sentosa kan.ada aku kesah.hahahahahahaha..eh aku nak update status kat facebooklah. 'blog updated'.huhu..ok x?

notaHujungKaki : facebook = mukabuku. apa kaitannya?

1 comment:

RastaMat said...

aku xde facebook..
care nak tangani masalah ni adalah dengan men"delete" akaun mukabuku anda..
~selesai~
hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...