ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, May 04, 2010

| jom bunuh membunuh - siapkan beberapa guni senjata tajam |

okay.mahu berbual mengenai kedamaian.
ada sesiapa terbaca atau pura-pura membaca berita utama hari ini, sila jerit kuat-kuat dan berposing seperti tyra banks.
hohO~
sesiapa yang pura-pura tak tahu, kau memang malas nak bukak paper kan.
meh sini aku gigit batang hidung belah kiri kau tuh.

klik untuk berita penuh [harian Metro]

tajuk gempak giler.
KONSERT TARIK NYAWA.
pergh.
gila ah.
membuak-buak adrenalin aku nak baca.
terjojol mata aku bila tengok tajuk tuh.
sepantas kilat menyambar, pantas lagi tangan aku klik kat tajuk tu.
huhu.

peliklah.kenapa MEREKA buat onar kat negara aku.apa taraf mereka tu nak jadi samseng tahi minyak kat Malaysia nih.diorang ni tak tawu ke bagaimana adab hidup menumpang.

'difahamkan, lebih 100 warga Indonesia yang bertempur membawa hampir dua guni senjata tajam sebagai bekalan untuk membunuh sesiapa sahaja yang diingini...'

why all this f**kin' shit happen in my Malaysia!!!!!
sesedap hati mak bapak korang je bawak senjata tajam sebab nak bunuh sesiapa je.
wah3..enaknya hidup kalian!
ingat manusia-manusia yang ada ni nyamuk ke yang korang nak bunuh sesuka hati tu.
haih..panas je aku baca.
membara perasaan.
makin lama makin menyala.
korang nak bertekak ke, nak bergaduh ke, nak bunuh-membunuh ke.
lantaklah.
ade aku kisah??!!

masalahnya yang korang wat semua tu kat negara aku nih kenapa!!!!
berambus ke negara korang.
pastu buat la apa2 pon.
nak bunuh ke.
rogol ke.
rompak ke.
gaduh sampai mati ke.
lantaklah.
aku langsung tak kisah!

cotcetcotcet : emosi sangat membara.apa mahu jadi.haih~ semoga pihak berwajib ambil tindakan ke atas sesiapa yang terlibat.SAYA SAYANG MALAYSIA!

2 comments:

Pakcu said...

aku penah tgk depan mata aku sendiri..masa konsert Hotfm big jam kat penang ritu..punyala ramai puak2 ni datang..siap bawak bendera lagi tu..terkinja-kinja melebih org tempatan..lepas konsert ada polis tarik salah seorang daripada diorg..padan muka kena tahan

R.I.E.Z said...

hurm..tu lah.aku pon pelik r..nape lak nak wat samseng kat malaysia nih..x sedar di untung langsung budak2 ni. nak je aku gigit2 ibu jari diorg tuh..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...