ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, May 20, 2010

| al kisah ketam yang perfect |

pernah tengok tak ketam mengajar anak beranak dia cara berjalan yang betul?
pastu kat tangan dia ada rotan tebal 2 inci siap sedia nak pukul anak-anak dia kalau jalan senget tapi dia tak sedar dia jalan senget macam ketam mabuk minum todi pastu siap cirit-birit atas jalan. hah mampos la korang nak bayangkan.siapa yang mampu bayangkan dengan jayannya aku ucapkan tahniah berjuta-juta lemon.hohO~

itu ketam. macam mana pulak dengan manusia? mengajar orang tentang sesuatu tapi diri sendiri tidak tahu apa-apa sedangkan orang yang ditegur tu lebih mengetahui perkara tu. atau dalam bahasa yang mudah, 'aku lebih terer dari kau lah!'. huh.aku memang hangin je dengan orang-orang camni. nak tunjuk pandai tapi dia sendiri tak tahu. tak salah lah nak tegur tapi agak-agak la.kalau kau tak tahu, jangan nak tunjuk pandai pastu kau pulak yang nampak terlalu bodoh. kau paham? nampak kau terlalu bodoh! eh eh.maaf aku ter-emosi lak. kadang-kadang orang camni kalau ada orang yang tak puas hati dengan hasil kerja dia, dia akan salahkan orang lain kononnya dia dah buat habis baik dan perfect. tersangat perfect. yelah kau tersangat perfect kan! kagum aku. boleh masuk Book Of Record kn? cayalah kau!

aku cuma mintak satu je. boleh tak kalau kau jangan ingat aku ni bodoh sangat sampai aku tak tahu apa-apa pasal apa-apa je? tahulah kau tu PERFECT! tapi jangan lupa aku ni tak bodoh dan bukan senang kau nak perbodohkan aku.kau faham? eh kau tak faham? pelik..kau kan perfect. tak kan la ayat senang dan simple macam tu pon kau tak faham? lantaklah kau!

notaHujungKaki : ketam masak lemak sedap tau.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...